You call yourself a man

Hallå allesammans!
Det gör mig glad att se att jag har några tappra själar som fortfarande besöker min blogg för att se om jag har någonting att dela med mig av. Egentligen har jag väl en massa saker som jag vill dela med mig av, men allt kan jag inte skriva i bloggen och vissa saker går bara inte att sätta ord på. Vissa saker skulle misstolkas grovt om jag tog upp dem här, vilket skulle skapa kaos i livet - så jag väljer att låta de sakerna ligga på hyllan.
För övrigt är det jobbigt när man inte kan sitta och uggla framför en egen laptop utan måste låna datorer av andra jämt och ständigt.
Ja, vad har jag åstakommit sedan sist. Har ju som sagt skrivit klart min vetenskapliga uppsats, samt skickat in den. Idag fick läraren även kopian i handen, känns skönt att bli av med det. Har skrivit en examination i samhällskunskap A som avslutar hela kursen. Jag har danstränat en jävla massa inför skolavslutningen. Och nu sitter jag hemma hos pojkvännen för att göra klart ergonomifrågor som ska in nästa vecka. Ska även göra klart min muntliga presentation i historian (med tillhörande power point) eftersom redovisningarna börjar imorgon - och jag har känslan av att jag kan vara först ut.. Förutom det måste jag även börja att plugga på olika dansstilar, då vi har prov i dansen nästa vecka. Men that's about it skulle jag tro.
Helgen var fin i alla fall, spenderade fredagkvällen på Djurgården tillsammans med ett gäng fina tjejer. Blev en sen natt, och sen upp tidigt för att ägna hela lördagen åt att måla hus och röja i trädgården. Sov hos pojkvännen lördag - söndag. Söndagen spenderade jag i stan (Skeppsholmen och Djurgården) tillsammans med Empan, jag var nämligen modell under hennes fotoprojekt. Väldigt roligt! Fin dag, fint sällskap och snygga bilder. Vi avslutade med en glass i solen innan vi drog hem också.
Tja, mycket mer än så har det inte varit. Grattis till er som tagit er igenom min heltråkiga text.
Vi hörs när vi hörs. Puss hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0