There goes my hero, he's ordinary

Hej på er!
.
Valborgshelgen har passerat. Förmodligen har den inte passerat många obemärkt förbi..? Inte mig heller kan jag ju säga, men förmodligen inte av samma anledningar som för er. Som några har uppmärksammat (via facebook, haha) så firade Kasper och jag två hela år tillsammans. Snutten! Så vi mös ihop hela dagen, käkade trerätters hemma hos honom tillsammans med familj och vänner (inte våra vänner, men ändå). Gick och såg elden för att sedan dra hem och kolla film i soffan med ett par gamla grabbpolare.
.
Idag har jag väl som vanligt inte gjort ett piss, precis som det brukar att vara på söndagar.  Har varit med familjen bort till Barkaby och degat - letat efter en massa olika, tråkiga prylar som behövs till hemmet.
Nu har jag dragit i mig middag och satt mig framför datorn för att börja skriva min vetenskapliga uppsats i kultur- och idéhistoria/historia A. "Propagandans påverkan/inverkan under andra världskriget". Oj så jag längtar.
.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0