Seize the day

Hallå hallå!
Härliga tisdag. Har nog kommit att bli min favoritdag (utöver helgen då). Lär väl bli ändring på det när idrotten börjar att bjuda på brännboll, fotboll, handboll, volleyboll och en massa annat som jag inte gillar i idrottsväg. Men den (jävla) dagen - den sorgen!
.
Dansat idag då, hela dagen. Förutom under håltimmen: då letade jag presenter åt Pessan och utkämpade många tysta (och frustrerade) kamper med bankomater och mitt kontokort. Jag var arg. Räcker som summering.
.
Här hemma har jag bara käkat middag och degat i badkaret med en bok och en skål choklad. Försöker glömma ruskvädret, och all skit som måste göras. Frågan är hur länge man ska skjuta upp saker och ting..?
Nåväl, nu ska jag duscha och sedan kolla tv. Förhoppningsvis så somnar jag innan två idag i alla fall. Imorgon är det nationellt prov i engelska - essay står på schemat. Sedan också matte. Skjut mig lite grann så ska det nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0