Det var så länge sen, och du kommer nog aldrig mer att vara min vän.

Tror att jag börjat drabbas av en mildare form av insomnia. Den senaste veckan har jag haft jättesvårt att sova, och måste sitta upp till ca. 2 på natten för att över huvudtaget bli trött (så att det ska finnas någon möjligthet alls till sömn). Sedan är jag ändå uppe med tuppen och pigg hela dagen. Jag förstår inte. Sjuktligt störande, speciellt när man har mycket att pyssla med - skolan, läxor, kyrkan, vänner osv.
.
Igår var det min födelsedag. Sjukt vad man känner sig uppskattad då. Alla tar sig tid att säga "grattis", le och vara trevliga. Känns skönt att man har en dag på året då alla faktiskt beter sig som folk gentemot en. Hade en väldigt bra dag, som avslutades med god middag & morotskaka tillsammans med familjen och älsklingen. Dock är jag väl inte så där fantastiskt glad eftersom han i natt drar till Spanien med sin klass i en vecka, tomt i sängen.
Han är däremot väl värd resan, det är han verkligen. Och jag kommer ha fullt upp den kommande veckan, så det lär gå fort.
.
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka att somna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0