We are fucking teenagers, we do it our way


bild tagen 31 december 2010 - precis innan jag drog iväg på nyårsmiddag hos pojkvännen.

Har haft en så jävla bra dag idag! Varmt ute, och så gick dagen väldigt snabbt. Har haft 4 enormt långa lektioner, och slutade 17.00 men det var lugnt. Kanske beror på att jag fick MVG på samhällsredovisningen vi hade idag som gör dagen till toppen? Eller också att jag ska på derby den 4 april? Att jag ska dansa hela dagen imorgon? Eller bara att jag har blivit allmänt motiverad till skolan?

Nu sitter jag i alla fall i min säng och njuter av lite soft dansmusik. Går igenom danssteg i huvudet och drar en repa över golvet lite då och då. Ska nog göra i ordningen en kopp te och läsa lite tidningar innan det är 2½ men klockan 21.

Bra dag. Det ska bli en bra vecka också. Det har jag bestämt mig för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0