Vintage

Har varit hemma i ca. en timme nu. Har fortfarande inte lyckats med att hoppa in i duschen/slänga mig ned i badkaret - vilket jag måste lyckas med snart eftersom jag verkligen är groft äcklig. 2 timmar dans och 2 timmar styrka sätter sina spår, doftspår.

Dessutom måste jag hinna in i duschen också innan pappa ska skjuta mig i örat. Det är så himla jobbigt att tvätta håret med nytaget hål.
Och på tal om hål så håller jag på att bli galen. Jag vill verkligen pierca min kropp - vilket mamma inte finner som en god idé alls. Frågan är alltså om jag ska orka hålla ut i ett år till eller om jag ska försöka att återuppta (och vinna) debatten om piercingar. Åh. Jag orkar inte. Jag fyller gärna 18 i år.

Nu mot duschen! Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0