Together we cry



Nu har jag avslutat mitt engelskarbete, samt lyckats skicka iväg viktiga sms och mejl. Känns skönt att vara lite på banan igen efter en riktigt utmattande helg. Känns soft att veta att man blir trött av att bara hänga i en soffa samt basta - tipp topp form.

Nu inväntar jag min pojkvän, men eftersom han är seg så hinner jag bergis in i duschen samt fixa mig inför kvällen innan han är här. Vilket iofs vore bra, för då kan vi bara skutta ned i sängen när han kommer och kolla webbtv.
Imorgon är det sovmorgon också, vilket jag uppskattar. Är helt jävla slut, och ett par sovtimmar i min mjuka säng med redig kudde har jag verkligen sett fram emot.

Latero kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0