re:stacks


midsommar 2010 på Ljusterö - bild: Frida Larzenius

Har varit hemma i ett par timmar nu. Och jag tror aldrig att jag har spenderat så mycket tid i sängen som jag har gjort de senaste veckorna. Dunsar ner i den från och med att jag kommer hem och lämnar den endast för att äta middag, plugga eller borsta tänderna.
Så har de senaste timmarna roat mig med att äta choklad, läsa bloggar och lyssna på Bon Iver. Fan vad fin musik han gör!

Dagens skoldag har varit helt okej, debatter på samhällskunskapen och genomgång av ett matteprov (som jag missat). Förutom det så hade vi en relativt lång håltimme idag, som Pessi och jag spenderade ute i solen med lunch i Vanadislunden. Blåsigt som fan, men varmt och skönt i solen - speciellt när man satt på en parkbänk. Vi hade det väldigt trevligt, pratade en massa om det mesta och åt en del konstiga tankar som dyker upp ibland när man minst anar det. Dessutom skrattade vi mycket också.
Vi tog oss en sväng förbi Humana också, och roade oss med konstiga kläder.

Morgondagen liknar dagen - samhällsdebatter och mattegenomgång. Slutar mycket tidigt - så jag ska njuta av ledighet, leta födelsedagspresent åt mamma samt hinna med att träffa både Jamal och min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0