Nej, det gör ingenting. För jag är najs idag.


Mulet under morgonen, men så började solen att titta fram runt lunch. Så dagen blev riktigt bra. Har dansat i två timmar, alltid lika kul. Har också haft idrott - där jag fick reda på att det är dans som gäller i veckorna framöver. Så tisdagar kommer bli dansdagar, och det gillar vi.
Avslutade dessutom dagen med Pessi - vi käkade mellis och bakade en fantastiskt god kaka.

Sitter och köttar lite samhällskunskap för tillfället tillsammans med svensk musik. Måste se till att öva och nöta danssteg nu också, samt skriva lite om jazzen och dess bakgrund. Många bollar i luften, det klarar vi.

Kommentarer
Postat av: PessaN

Asså kakjäveln har torkat nu så jag vet inte vad jag ska göra av alla mina tårar. Cool bild <3

2011-03-15 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0