Like a G6


Hej feta söndagsångesten!
Egentligen har jag inte söndagsångest utan dansångest. Har dansredovisning på tisdag - och jag kan inte dansstegen. Därför ligger den förbannade skiten och gnager mig. Störande som bara fan.

Men helgen har varit bra. Fredagkväll - söndagmorgon har jag spenderat med älskling, vi har bara slöat oss och varit allmänt degiga. I morse drog familjen iväg på 3årsdopkalas i kyrkan, och därefter drog vi iväg till Stinsen för att slösa bort både tid och pengar.

Nu ska jag försöka att skriva klart både min jazzdans- och samhällsredovisning. Puss!

Kommentarer
Postat av: ANNA FUCKING TOMBROCK (som Emelie så vänligt uttryckte det)

omgomgomgomgomg jag dog just på dina tights hjärtat.

2011-03-22 @ 23:08:44
Postat av: Linnéa

Jag vet, jag gör också det!

2011-03-23 @ 16:20:58
URL: http://rewolt.blogg.se/gymnasieliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0