Just hanging there, like you do

Min jättefina dag gick rent åt helskotta. Jag hann vara i skolan i 2 timmar ungefär, sedan försvann min syn på vänster öga. Jag sätter mig på tuben hem, och hoppar på bussen med dundrande huvudvärk. Då försvinner känseln i vänster arm & hand - ända upp till armbågen. Lyckas ta mig hem från bussen utan större missöden, men när jag tumlar ner i sängen så har hela tungan, munhålan, kinden och läpparna domnat bort. Migrän är helt jävla fantastiskt.

Så eftermiddagen har jag spenderat i sängen. Sovit, ätit chips & vårrullar, sett på film och hindrat mig själv att röra allt för mycket på huvudet (då det känns som hjärnan har lossnat från sitt fäste och kan trilla ut genom örat när som helst).
Nu ska jag försöka att ta mig in på fronter för att se vad jag har missat under dagen. Hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: bönizz

ånej sötnöt.. <3 <3 du missa typ inget :D

2011-03-07 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0