I've got some news for you mister

Spenderade mina sista sportlovstimmar tillsammans med Empan och Saura ute i Grillby hos Ana. Mycket trevligt, och jag är glad att jag valde att följa med. Mycket skratt och bilder blev det.

Nu roar jag mig med att ändra kod- & stilmallar till bloggen, fixa Kaspers powerpoint och att ladda ned Skype till datorn. Efter detta blir det duschen, och sedan förmodligen sängen tillsammans med datorn. Eller tv:n. Valet är svårt.
Återkommer troligen senare med lite nya, roliga och fräscha bilder!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Kasper

Varför inte båda? ^.- <3

2011-03-06 @ 20:15:43
Postat av: Linnéa

Haha, ja - varför inte?

2011-03-06 @ 21:19:17
URL: http://rewolt.blogg.se/gymnasieliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0