It's sex in the air

God morgon!
Har varit uppe sedan sjutiden ungefär för att sällskapa pojkvännen vid frukostbordet samt att jag hade uppgiften att lämna lillebrorsan på förskolan idag. Så nu har jag ju (såklart?!) slagit ned rumpan i sängen för att surfa lite på datorn och kika in här.

Idag väntar skolan som börjar 11.20. Ska hinna med historia, engelska och svenska idag - känner på mig att det kommer bli en ganska tuff dag. Slutar vid fyratiden, och då blir det raka vägen hem för att packa klart väskan inför helgen samt käka middag och pussa familjen "hejdå". Lämnar Stockholm vid halv sju ikväll ungefär och kommer hem från Trosa vid femtiden på söndag.
Men jag ska försöka att lyckas med att tidsinställa ett par inlägg som kommer upp under helgen så ni har någonting att roa er med!

Nu är det dags för frukost. Hoppas ni alla får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0