It was us against them all.


Hemkommen. Har idag haft en väldigt produktiv skoldag (för att vara jag) - har räknat extremt mycket matte, samt letat information om homosexualitet. Och precis när jag klev in genom dörren så vända jag ut igen för att haka på och hämta brorsan på Äpplet för att sedan följa med till Tryggis för att käka semlor och ha avtackning.

Nu har jag dunsat ned i sängen, laptopen i knäet samt en massa olika papper med saker som ska göras spridda omkring mig. Blir till att färdigställa min engelska, försöka bli klar med en dansuppgift, fila lite på mitt grupparbete i samhällskunskap plus lite svenska. Efter det blir det till att packa samt handla lite inför kommande helg.

Som vanligt har jag ju en hel del saker att stå i, men vi hörs lite senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0