I would catch every cloud for you, just so you could be happy.


Under dagens kaos bestämde jag mig för att bada, men eftersom elekticiteten inte fungerade (på grund av jordfelsbrytaren) så blev ju inte direkt mitt åtagande det lättaste. Tur som den tossing jag är så hittade jag väldigt mycket olika slags värmeljus/doftljus som jag tände, så det blev faktiskt riktigt ljust - gick till och med att läsa en bok.
Det bästa med denna historia är att när jag gick in i badrummet för att duscha för ungefär en halvtimme sedan luktar det helt fantastiskt inne i badrummet (typ så gott så jag funtar på att slagga på badrumsmattan). Jordgubb och lakrits visade sig vara en riktig hit!

Jag känner mig lite bättre nu (inte bra, men bättre), har varit lite mer flexibel och rörlig idag. Plus att jag fick efterlängtad sushi till middag och ett par pussar av en gosig pojkvän. Att jag ovanpå allt detta också duschat gör att jag börjar känna mig som en människa igen.

Nä, nu ska jag glutta lite på Scrubs, och sen sova. Puss

Kommentarer
Postat av: Kasper

<3

2011-03-09 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0