Hit the road Jack

Fick mig en mycket trevligt stund ute i solen idag tillsammans med mina brudar. Vi pratade om lite allt möjligt och sög i oss av solen.

Gymnastiken från och med idag kommer ju bli en riktig pärla också - vi ska nämligen ha dansprojekt. Så precis när jag idag lyckats avsluta två dansprojekt har jag nu fått ännu ett på halsen. Men är riktigt taggad; känner på mig att det både kommer att bli grymt kul och bra!

Nu däremot sitter jag och taggar till riktigt gammal musik (t.ex "Hit the road Jack", lite Rolling Stones och diverse andra låtar) samtidigt som jag bläddrar i ett par tidningar för att hämta lite inspiration till min inspirationsvägg. Snart är det dags för en kopp te, kanske plugga lite matte - annars bara ner i sängen och mysa ordentligt hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0