Hello beautiful

Nu är jag hemma. Har haft en helt fantastisk dag - full av skratt, massa solsken och underbara vänner. Dessutom lyckades vi tjata till oss att få sluta tidigare (i utbyte mot att vi gjorde våran svenskuppgift hemma), tack vare detta har jag också lyckats med att packa klart min väska samt äta mellis.

Men nu är det datorn som gäller (tillsammans med lillbrorsan) för att göra klart skituppgiften. Inlämning på måndag, så det måste göras. Dessutom kommer pojkvännen hit om en 30 minuter, och honom vill jag hinna umgås med utan att jag ska behöva sitta framför skärmen för att plugga.

Hoppas ni får en fantastisk helg, och njut av solskenet!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0