Endless sunshine of a spotless mind

Just nu sitter jag på mitt rumsgolv tillsammans med lillebrorsan och myskatten. Lyssnar på Bon Iver. Ute i garaget står älsklingen och pysslar med motorcykeln.

Har haft en väldigt trevlig dag i solen - det blev stan idag tillsammans med Kassie och Pessi. Därefter lunch och glass hemma hos Pessi innan vi tog en promenad tillbaka hem till mig.

Ikväll är det ju Maddes' som gäller. Blir en tjejmiddag först och lite senare kommer även ett par grabbar över. Lär bli mycket trevligt. Dessutom sover ju älsklingen här också, det gillas.
Så, jag har en del saker som ska fixas innan dess - ska slå in presenter, fixa mig, byta kläder. Ja. Livet på en pinne.

Kommentarer
Postat av: Elin den Allsmäktige

Sv: Naw tack! :) <3

2011-03-27 @ 23:42:50
URL: http://elinemunkvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0