Det kommer bara att leda till något ont ändå

Hade ju sällskap igår kväll/natt av pojkvännen. Vi såg Vampire Diaries och sov tillsammans. Han åkte ju till Frankrike idag, så i 5 hela dagar är jag utan lilla trollet. Men då kanske jag får lite skolrelaterade saker gjorda, plus att jag kanske får lite vettigt med sömn också - haha.

Nu sitter jag framför min powerpoint i samhällskunskapen och pysslar. Handlar om homosexuellas rätt i samhället, vilket är ett viktigt ämne (som för övrigt också är intressant). Så det är vad jag sysselsätter mig med för kvällen. Ska lite senare hoppa in i duschen, sedan blir det väl Two and a half men och Scrubs på tv:n innan det är dags att slagga.

Hörs latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0