Creature Fear


väldigt gammal bild - men vafan; ville bara erbjuda något att titta på.

Hallå allesammans!
Hur är det med er idag? Fredag och allt, fan vad pepp!
Själv har jag precis avslutat dagens lunch, jag är färdigfixad och klar. Jag ska straxt börja att bege mig, antingen mot Vällingby eller stan. Det är ju dags att leta (och definitivt hitta) födelsedagspresenter. Märker att det börjar bli presenthysteri - har fyra stycken att inhandla till, och allesammans fyller år inom de närmaste två veckorna. Stressen!

Fick mig i alla fall en skön sovmorgon, och har bara två lektioner idag. Under kvällen ska vi fira att världens bästa mamma fyller år och så ska jag sova tillsammans med älskling!
Förhoppningsvis en bra dag idag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0