Come on, smooth criminal

Idag slutade vi halv tolv. Vilket var väldigt skönt - då fick man tid över till annat.
Så efter skolan drog Pessi och jag till Humana. Jag skulle handla en t-shirt - som såklart inte fanns kvar, men Pessi däremot fic med sig en sjukt snygg mockajacka.

Härnäst på listan stod "födelsedagspresenter", men eftersom det blåste och var kallt som fan bestämde vi oss för att dra till Bromma Blocks. Ett av årets hitills sämsta val? Vi tog en buss som gick åt rätt håll, men för att komma till busslinjen som skulle ta oss till blocks fick vi gå ca. 3 km ungefär. Vi höll på att blåsa bort. Och så garvade vi åt vår idioti och hur roligt det måste se ut med två tonårsbrudar som är ute på promenad i ett industriområde.

Väl inne på Bromma Blocks hittade vi Paradise Hotel-Catja som stod och delade ut choklad. Inga presenter hittades/inhandlades, däremot provade vi massa olika parfymer inne på Kicks innan vi satte oss för att ta en fika och snacka.

Hämtade Alfred på förskolan idag, och så kom Jamal över - så vi dansade, pratade, skrattade och busade. Därefter dök min älskling upp och vi hade alla tre en riktigt mysig kväll tillsammans.

Nu har jag varit själv i ungefär en timme och det är dags för mig att duscha samt göra mig i ordning inför kvällen. Ska se Scrubs för att imorgon ta en soft sovmorgon innan jag beger mig för att leta födelsedagspresenter.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0