But slowly it came to me


Jag har egentligen inte den minsta lust att spendera min fredag framför datorn tillsammans med engelska power-pointer som ska göras och youtubeklipp på MJ som ska övas. Inte taggad alls..
Vill egentligen spendera dagen ute tillsammans med en fin vän över en kaffe. Allra helst i sol, men eftersom Stockholm erbjuder regn idag så går det också bra (så länge snön försvinner så är jag lycklig).

Har nu så smått börjat spana på fina vårskor, m.u.s' hemsida och en massa annat smått & gott.
Längtar som en galning efter att kunna slänga på mig skinnjackan och ett par solglasögon innan man drar iväg till plugget. ÅH - vååååår, var är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0