Borde lugna ner mig, borde gå och lägga mig.. Men kanske inte riktigt än?

Jag använde ju mig av min eftermiddag/kväll igår till att plugga matte. Självklart försov jag mig idag och missade hela provet - tack vare brorsan lyckades jag med att inte sova bort hela dagen.
På det stora hela har jag haft en bra dag - intressanta debatter i skolan och ett fint studiebesök till Riddarhuset. Därefter 2-3 timmar i kyrkan tillsammans med konfirmanderna.

Imorgon är det fredag. Imorgon är det sovmorgon. Imorgon är det en jobbig skoldag. Och imorgon kommer också min älskling hem från Frankrike. Ska spendera hela min kväll tillsammans med honom och bara mysa!

Nu blir det tv:n, och lite kvällsmat. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0