Vitaminbjörn

Hade ju pojkvännen över på nattbesök. Vi avslutade gårdagen med en klassiker: Mulan innan vi hoppade i sängen för att sova ca. 10 välbehövliga timmar.
Tog sovmorgon i morse, och käkade frukost medan vi kollade Ringaren i Notre Damn. Därefter följde stan; varmt och härligt. Vi avslutade eftermiddagen på altanen med pannkakor, glass och chokladsås. Som grädde på moset kom även min nya telefon idag - så under eftermiddagen har jag suttit med den i handen för att lyckas lista ut hur fanken den fungerar.
.
Nu ska jag hem till pojkvännen - vi ska kolla film och spela tv-spel. Imorgon ska jag njuta av dagen samt passa på att besöka Nationalmuseum för att göra en skoluppgift som ännu inte blivit gjord.
Vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0