Standard

Känner att jag under de senaste två veckorna har gjort det till standard att sätta mig i skolans bibliotek istället för att dra hem under håltimmar/på tidiga eftermiddagar. Vet inte riktigt vad som har hänt med mig - älskar ju att ligga hemma i sängen och dega liksom, så vad är problemet?

Sitter här själv iaf, hela min klass är på nationalmuseet för att kolla på en utställning. Själv ska jag på dansföreställning med min estetiska verksamhets-klass vid 13bläcket. Efter föreställningen åker jag nog hem, pallar inte en 30 minuters matte. Känner mig helt äckligt död i hjärnan och vill helst bara sova.
Annars är det ju inte långt till lovet, ska bli så himla skönt med ledighet. Längtar verkligen ihjäl mig, är lite trött på skolan för tillfället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0