Mr. Saxobeat

God kväll!
Började min morgon hemma hos pojkvännen, väldigt mysigt (och varmt). Jag har tydligen varit uppe och knallat under natten - måste ha drabbats av värmeslag, haha!
.
Har under dagen betat av en massa saker: varit i Barkaby och handlat på en mängd olika butiker. Fick med mig ett par nya pjuks därifrån, behöver jag säga att de var svarta?
Sedan drog familjen vidare till Stinsen för att kolla i lite fler affärer - därifrån fick jag med mig en långklänning i svart. Jag upphör aldrig att förvåna, eller hur?
.
Har även hunnit med en cykeltur till Kyrksjön fram och tillbaka för att mata fåglar tillsammans med mamma och syskon. Tryckt i mig mat har jag också gjort, så nu väntar jag bara på att det ska poppa upp en briljant idé om vad jag ska sysselsättas med under kvällen.

Kommentarer
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

Det var så lite så! :) Tack så mycket! Kram.

2011-04-17 @ 20:54:27
URL: http://idavendela.blogg.se/
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

Hej, tack för tipsen om presentationen! Det var bra saker. :D Puss!

2011-04-18 @ 09:52:15
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0