life is precious

Vår hörrni! Kan inte säga annat än fan vad skönt! Som vi har längtat. Ännu är inte riktigt den där värmen här ännu, och solen har svår att bryta igenom molnen men ändå - vår.

Hur läget är här då: tja, jag är förkyld. Och idag har jag dansat. Som många av er nog redan har insett är dansen en verkligt stor del av mig, typ som ett ben eller något i den stilen. Så jag mår bra. Så har jag handlat lite, lånat djupa böcker på biblioteket, träffat på bekantskaper på tunnelbaneperronger och hämtat en bror på förskola med cykel.
Jag lever mitt liv helt enkelt. Och längtar till påsklovet - som kommer bli så jävla fantastiskt att hela jag dör lite inombords när jag tänker på det.
Att jag dessutom har en födelsedag och en tvåårsdag att se framemot gör ju inte precis mitt liv sämre..

Nu ska jag fylla magen med någonting och läsa "Precious". Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0