Killing my fear

Jag håller på att få frispel på min mobil. Sitter och försöker att ladda över lite låtar från datorn till mobilen, men den verkar bara ha fått för sig att trilskas med mig idag. Nåväl, skiter väl i den då.. Sekunden efter jag skrivit denna mening väljer ju tekniken att fungera galant. Ja, där ser man.

Långfredagen spenderades tillsammans med pojkvännen, jag har vaktat honom under dagen för att se till att han pluggar. Han har en massa kurser som ska avslutas innan han åker till Spanien den 3 maj, så han har en hel del saker som ska lämnas in. Detta är någonting vi sysselsatt oss med idag. För övrigt har det mest blivit mat, godis, mycket skratt och lek från vår sida (ja, vi är jävligt barnsliga tillsammans). Avslutade dagen i soffan framför en film. Varit en riktigt bra dag!

Nu har älsklingen deckat i sängen - så det är väl bara för mig att hoppa efter. Ska bara borsta tänderna först. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0