Grå moln täcker staden

Hej allesammans!
Jag vet, uppdateringen är nere på noll igen. Beror på att min syster yster har tagit beslag på datorn och limmat fast den i sitt skrivbord.

Nå, vad har jag gjort sedan sist? Jag har hunnit med en återträff på gamla skolan, haft en sleep-over med gamla tjejerna, en dag på stan, träffat Gudfar, spenderat min helg i Hällefors, firat min älskade pojkvän som fyllde år 4 april samt gått på derby.
Dessutom är det utvecklingssamtalstider tisdag-torsdag (under eftermiddagarna) så jag har väldigt slappa dagar denna vecka. Måste lyckas med att plugga engelska och matte (prov nu på fredag), lär ju inte hända.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu blev jag allt lite avis. Vill också spendera en helg i Hällefors och mysa lite i soffan med mormor ^^

2011-04-07 @ 01:24:17
URL: http://joie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0