Good lock with your life

God eftermiddag!
Solen skiner även idag och jag har precis avslutat lunch tillsammans med pojkvännen. Han har nu bosatt sig framför tv-spelet för att avsluta någon viktig match så jag tog mig chansen att sätta mig framför datorn istället.
.
Har idag redan hunnit med att besöka Nationalmuseum för att göra en skoluppgift gällande barocken. Ganska mysigt att traska runt själv och kolla på konst - att Nationalmuseum dessutom är riktigt imponerande arkitektur gör ju inte heller besöket sämre.
Efter besöket belönade jag mig själv med en ny ögonskugga (från Make.Up.Store, färgen: muffin).
.
Straxt är det dags för pojkvännen och mig att bege oss till Vällingby för att handla potatissallad och en engångsgrill. Vi ska nämligen iväg för att grilla tillsammans med ett jättegäng av härliga människor ikväll.
Han ska bara lyckas med att duscha lite snabbare än vanligt, så ruschar vi sen. Ha en trevlig kväll allesammans, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0