För när jag blir stor, då ska jag aldrig bli som du.

Sitter framför datorn och degar medan jag lyssnar på Veronica Maggios senaste album Satan i gatan.
Har väl haft en relativ slapp dag idag - lyckades försova mig så missade ca. 20 minuter av morgonens matte (and who cares liksom?). Sedan hade jag historia - där kopierade bara Madde och jag en massa papper. Väldigt skönt, för tack vare det så slipper jag bära runt på en massa olika böcker hela tiden.
.
Efter plugget fixade Pessan, Bönan och jag våran dans som ska redovisas på tisdag. Och satan vad bra den blev! Så nu är jag fett taggad på redovisning, haha.
.
Efter skolan blev det Vällingby med pappsen och brorsan en kortis. Sedan drog jag iväg till kyrkan för att bjuda 97orna på en "prova-på-kväll". Var la relativt trevligt, bara det att jag varit (och är) sjukt trött idag.
Tröttheten ska jag försöka att åtgärda genom att lägga mig lite tidigare idag och sova ut - lyckades ju kirra sovmorgon till mig själv så jag börjar plugget 13.20 (har endast nationellt prov och diktredovisning imorgon), så det känns relativt bra.
.
Nu ska jag dimpa ned i badkaret med en bok och massa mat. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Lina

Låter trevligt

2011-04-28 @ 23:10:56
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0