Du, håll ut

Solen skiner även idag över Stockholm. Hur underbart är inte detta?
Jag hoppas verkligen att solen håller i sig hela vecka 16 så att man kan vara ute och njuta av parker, uteserveringar, grillningar och en massa annat skoj.
.
Idag har jag hittat på lite olika prylar. Började med att sitta uppe till 3 på natten av någon märklig anledning så det höll på att sluta med att jag nästan blev osams med mamma när hon kom och väckte mig imorse. Under dagen har familjen däremot varit lite överallt: möbelaffärer, tapetaffärer och köpcentrum. Lyckades få med mig en vit t-shirt (förstår ni sensationen?) samt en liten plastburk som jag numera förvarar mitt rouge i så att det inte ska skita ned hela sminknecessären.
.
Sedan har vi också röjt i trädgården. Det känns mer eller mindre som att jag har stått med huvudet i jorden och fått en massa pinnar i bh:n. Behöver verkligen hoppa in i duschen och skölja av mig allt jox som jag har överallt. Härefter väntar middag och (förhoppningsvis) besök av pojkvännen.
Ha en bra lördag allesammans, puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHA, pinnar i behån

2011-04-18 @ 22:37:49
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0