Det här är värt att dö för, jag tror mitt hjärta blöder.

Åh! Underbara, underbara fredag!
Tog mig en ordentlig sovmorgon idag, och startade dagen med frukost och bra bok i badkaret. Där slöade jag i ca. 2 timmar innan jag hoppade in i duschen. Därefter fixade jag till mig, och drog in till stan och plugget. Världens slappaste dag.
Solen skiner ju också, och det är för jävla underbart. Funderar på om jag ska lyckas med att göra någonting nu innan solen försvinner - vet bara inte vad. Dessutom kommer det ju inte att vara fullt lika varmt imorgon vilket känns synd. Men imorgon blir en bra dag, hur som! Varför får ni veta imorgon!
Det känns som att Veronica Maggios album Satan i gatan är bloggvärldens stora snackis. Inte så att jag inte förstår dem - för jag gillar också albumet. Bara fint att hela bloggvärlden har samma smak gällande musik. Eller så är Maggios musik någonting för allätare. Grym är hon i alla fall.
Puss på er, vi hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0