2 år

5 års vänskap. 2 års relation.
Du är min bäste vän.
Det är dig jag trivs allra bäst med - den som jag vill träffa när jag mår/ser ut som skit, den som jag kan umgås en hel helg med och ändå sakna på måndag morgon. Den som jag kan prata om allting med, berätta allting för. Den som jag kan skratta och gråta tillsammans med. Den som jag kan brottas med, bara för att det är roligt. Du är den som finns där för att fånga mig när jag faller - både bokstavligt och bildligt, haha.
Att det dessutom bränner till lite extra i hjärtat varje gång jag ser dig gör att det inte är någon tvekan om saken.
Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Pojkvän<3

Du gjorde just en väldigt macho kille tårögd. <3

2011-04-30 @ 15:15:55
Postat av: beanie

:DDDDD

2011-04-30 @ 19:02:06
Postat av: Pojkvän<3

Fan, jag blev tårögd när jag läste den här gången oxå.<3

2011-05-10 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0