DAG 5 - min bästa vän

6års - 5an: Anna.
Anna träffade jag första gången på 6års gård - jag satt på en stubbe och då kom lilltösen fram till mig för att fråga om jag hade lust att leka med henne. Och på den vägen är det. Vi har väl varit mer som ler och långhalm så att säga. Vi har också blivit tillfrågade om vi är syskon, eller rent av tvillingar.

6an - 9an: Anna, Emelie, Sara, Elisabeth, Carro, Jamal och Kasper.
När vi började på ny skolan i 6an så gled Anna och jag lite ifrån varandra. Men hittade tillbaka genom ett tjejgäng och fortsatte sedan tight tillsammans med dem.
Däremot "utvidgade" jag mitt umgänge med lite grabbar. Eftersom är lite grabbtjej av mig, så gillar jag att hänga med killar. Det är avslappnat och chill, kräver inte så mycket. Så Jamal och Kasper har varit viktiga för mig under de senaste 4 åren - och jag delar med mig minst lika mycket till dem som till tjejerna.

Gymnasiet. Det har inte hunnit bli "bästa vänner" ännu - inte om man ska hårddra det. Däremot umgås jag med ett gäng underbara tjejer som betyder jättemycket för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0