DAG 2 - min första kärlek

Jag tror att det var Anton. I åttan, hösten 2008. Först då var det "på riktigt". Tyckte han var så gullig - alla känner väl till det lite charmiga och tafatta.

Vi fungerade bra ihop också, kompleterade varandra. Jag var framåt och gapig, han däremot tillbakadragen och chill/tystlåten. Ett plus var ju att jag gillade hans föräldrar - de gillade mig och vise versa.

Problemet med Anton var bara att han bodde (och bor) under vinterhalvåret i Thailand, där hans familj driver ett hotell. Vi hann bara var tillsammans i ca. 1 månad innan det var dags för honom att flyga söderut. Ett långdistansförhållande fungerade väl i en 5 månader eller något, men kontakt via mejl, sms, msn och facebook.

I korta drag: efter så lång tid ifrån varandra samt att det hände en del grejer nere i Thailand orskade till att vi bröt upp. Vi försökte igen efter en månad, och det höll i någon månad tills vi insåg att vi inte fungerade längre. Vi hade båda gått vidare i livet, och Anton var inte längre gullepojken jag blivit tillsammans med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0