DAG 1 - om mig

Jag är extremt envis. Har alltid varit. Mamma berättar alltid för mig om den gången när jag som 4åring hade sparat till långt hår, för att sedan en dag be henne kapa håret. Mamma avvaktar eftersom hon tror att det var ett tillfälligt infall. Icke sa nicke, jag återkom (tydligen) redan nästa dag för att fråga varför inte saxarna var framplockade. Och det är sådan jag är - har jag väl bestämt mig för någonting, då är beslutet fattat och så står man fast vid det.

Jag är en person som känner av de nya människor som jag möter innan jag delar med mig av min livshistoria. Hittills har det visat sig att min förmåga av att se människors för- och nackdelar samt personliga sidor fungerar utmärkt, det folk jag inte uppskattade/klickade med första gången jag träffade dem har jag fortfarande inte hittat fram till. För övrigt (när jag väl känner människan) så älskar jag att prata, argumentera, dela åsikter och minnen. Att träffa nya människor är en extrem tillgång, och ett perfekt tillfälle att utvecklas "naturligt" i sig själv.

Jag skrattar väldigt mycket. På gränsen till extremt. Så måste det vara eftersom en kille jag känt i 4 år en gång sa till mig att "du har inget leende, du skrattar ju bara hela jävla tiden". Och det är nog sanningen. På det planet är jag nog svart eller vit - antigen så är man seriös eller så garvar man.

* Utan att tänka efter brukar jag kasta mig ut och göra saker som jag är rädd för. Impulsiv skulle vi kunna kalla mig.
* välorganiserad och kontrollfreak.
* Mörker och minusgrader gör mig lätt deprimerad - Värme däremot älskar jag.
* Förmodligen en "estetare" i grunden då musik, sång och dans ligger varmt om hjärtat.

Övriga intressen: läsa böcker, lösa sudoku, umgås med vänner och pojkvännen, shoppa, resa, fika samt käka middagar i trevligt sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0